zaterdag 11 februari 2012

Eindelijk zomer


Ik prijs mezelf gelukkig. Vandaag wordt het zomer. Althans, voor even. Mijn koffer staat gepakt en rond het middaguur maak ik samen met ploegmaten Pascal en Thomas de oversteek naar Gran Canaria. Bijna vier uur vliegen hier vandaan in de buurt van Marokko, maar dan heb je ook wat.

Gran Canaria staat bekend om zn constante temperatuur. Het hele jaar is de temperatuur er lekker. In Januari gemiddeld 17 graden, in augustus 24 graden. Momenteel is het er 20 graden en zonnig en dat is ook de voorspelling voor komende week. Dat komt dus zeer goed uit.

In het weekend van 25 februari mogen we 'los' en staat de eerste koers gepland. Ik heb er veel zin in, maar ik moet de laatste stap in de trainingsfase nog wel zetten. Komende week ga ik die stap hopelijk maken en dan staan we allen goed aan de seizoensstart. Op naar Gran Canaria! Adios!